Pozycjonowanie stron
Puławy Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Poniedziałek, 05 Maj, 2025 12:43
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Usługi / Usługi reklamowe
Opis oferty
Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych - stron firmowych, sklepów internetowych. Firma działa od 2008 roku, od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów.Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google. co. uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne.
Jak to działa?
Pozycjonowanie
Wybór słów kluczowych
Najważniejszą rzeczą, na początku jest wybór optymalnych słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch.
Przykładowo dla firmy usługowej działającej w ograniczonym zasięgu można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, ale również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem ilości wyszukań w Google.
Linkowanie
Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przyrost linków, wówczas mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp.
Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć.
Optymalizacja
Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony głównej i podstron.
Treść strony
Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, zoptymalizowany opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Naturalnie podobna sytuacja będzie w przypadku wizytówek firm, i przykładowo podstron z opisem świadczonych usług.
Oczywiście nie zawsze zmiana tekstu jest konieczna, ale w niektórych przypadkach, można pewne elementy dopracować. Możemy doradzić jak wykonać treść, lub wykonać ją sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać naszą ofertę. Można przygotować je uwzględniając:
- unikalność tekstu
- tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty
- nasycenie słowami kluczowymi
- optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania
- prawa autorskie
Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy.
Dodatkowo:
- klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta
- stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt
- proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta
- klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji
- porady dotyczące optymalizacji
- inne indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie
Wystawiamy F.VAT
Kontakt:
http://websy.pl
email: @
gg: 8288255
tel. 697 - pokaż numer telefonu -
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Gerard Miłosz
Konto prywatne
Na Lento.pl od 30 gru 2018
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook